Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-09, 07:08   #70
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Safran

På den andre siden så synes jeg det er helt ok å kjøpe dyre gaver til jul, om det er noe man uansett ville brukt penger på. Hvis barna feks trenger nye ski, skiklær, sykkel eller liknende, så er det jo mye bedre å kjøpe det som gave til jul (eller bursdag) enn å bare kjøpe det på en hvilken som helst annen dag. .

Ja sånn tenker jeg å, og har alltid tenkt sånn, men i sommer ble jeg avslørt.... Poden fikk en sykkel til 5000 i bursdagsgave og jeg innprentet ham at det kom IKKE til å bli en vane med så dyre gaver hverken til jul eller bursdag. Da barehan på meg å sa:men mamma, det er jo ikke akkurat sånn at jeg ikke hadde blitt å fått sykkel hvis jeg ikke tilfeldigvis hadde hatt bursdag på sommeren Og da hadde jeg jo fått noe annet i gave i tillegg... Eeeeh, joda, men da hadde du nok måtte spart endel selv *improviserer*
Men nå ble det dyrt til jul likevel, fotoapparat til 2200, klær og noen sesonger av en tv-serie på dvd. Vi har ikke så stor familie så vi kjøper fortsatt fra dyrene, nissen osv