Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-07, 10:08   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)

Denne formuleringen fra vingkatalogen reagerte jeg på lenge før den ble kjent i media. Angrer på at jeg ikke sendte en mail til Ving slik jeg tenkte, for nå argumenterer de med at saken er helt grei (og morsom ), og underbygger det med at de kun har fått to klager i saken.

Jeg bare dulter på Glitter, Ru og Mim jeg, som sier det jeg tenker. Dessuten mener jeg at dette ikke er typisk Ottar eller Rødstrømpe, dette er ikke bare snakk om kvinnerettigheter. Jeg blir litt trist over at ikke flere fedre reagerer på å bli puttet i en "jeg-sitter-og-gjør-mitt-viktige-arbeid-eller-internettsurfer-på-ferie", imens mor og barna har familieliv. Jeg blir også trist av å se at så mange gir bengen i denne typen uttalelser. Etter å ha vært på NM en stund har jeg imidlertid lært meg at mange kvinner mener at de bør ha hovedomsorgen for barna, og faktisk er best egnet til det også. Så det overrasker meg vel ikke akkurat. Ving bør selvsagt reklamere for sine fasiliteter, men ikke på denne diskriminerende måten.

Sist redigert av Irma : 20-01-07 kl 10:20.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat