Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-09, 10:11   #8
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fornøyd med fangsten?

Jeg er fornøyd. Jeg fikk nye ekte Crocs av barna. Som eksen helt sikkert har hjulpet til med å kjøpe. Jeg fikk selvsagt råååsa.

Ellers fikk jeg ei ny tykkbunnet gryte som jeg trenger sårt, og det beste av alt, ny mobil. Sony Ericsson W995. Fikk biffbestikk til 4 personer i Hardangerbestikket jeg samler på, globus, duk, nøkkelskap, 2 håndkremer og litt annet småtteri. Barnehagebarna mine hadde laget flotte ting. De hadde malt på krus bl.a. og tegnet bilde av seg selv, og rammet inne. Utrolig koselig minne å få.

Jentene mine ble kjempeglade for dukkehuset de fikk. De var fra seg av glede i går. Ellers falt Star Wars legoen også i smak hos 7 åringen. 11 åringen min ble nok mest glad for ManU sengesett. Men ridderborgen fra meg var også stas. De eldste fikk jo mest klær. Mye boxere i år.

Jeg tror alle sammen er glade og fornøyde.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat