Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-09, 11:52   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdress

Klumpen fikk to dresser til jul i går. str 2-3 år, altså til neste sesong. Kjempe kjekt altså, for slikt er dyrt for meg å kjøpe. Men så er jeg så kresen på yttertøy til barna. jeg er kjempe glad for dressene men liker å plukke ut slikt selv jeg..
Bruker bare tøy jeg VET jeg er fornøyd med fra før. og det er reima, ticket osv. Og syns det er kjekt å slippe å ha både regntøy og dress til dem.

Så mitt spørsmål.. er disse dressene vanntette, pustende og lette for en 2 åring å bevege seg i? Tåler de å bli brukt? Forsøkte å google dem, men fikk bare opp en test fra 2008 hvor stormberg dressen kom på 3 plass: http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article338907.ece

har dere noen erfaringer å dele? den ene, stormberg, hadde jeg tenkt å prøve ut selv til han for den har jeg vært å sett på selv, men syns den virket tung å bevege seg i...? stormbergdressen har jeg aldri hørt om... Føler det blir teit om jeg bytter dem..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat