Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-09, 21:51   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Elinblu, og jeg som trodde du skulle svare: "Jeg bytter alt som ikke er blågrønt".

Jeg sitter faktisk og tygger på en fortsettelse her nå. I år har jeg fått to blågrønne cardigans av venninner som kjenner smaken min godt, så her blir det ingen bytting. Jeg skal dog innrømme at jeg har byttet klær i f.eks. beige tidligere, da det er en farge jeg overhodet ikke kler eller bruker. Da har jeg byttet til samme plagg i en annen farge, ikke hva som helst annet.

(Og ja, jeg skulle kanskje ønske at en eller to av Livs luer var blågrønne. Det er fint til begge barna - og Livs favorittfarge, så lenge det varer.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat