Sv: Spinner videre på dette med bytting avgaver ...
Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.
Det diskuteres jo stort om hvorvidt man bytter gaver man mottar, men hvordan reagerer dere om dere får vite at en gave dere har gitt vekk, blir byttet?
Selv så håper jeg inderlig at folk bytter det de får fra meg, om det ikke faller i smak. Jeg vil heller det, i stedet for at gaven blir stappet lengst inn i et skap, og aldri tatt frem igjen...
Men jeg vet også at mange reagerer veldig negativt om noen bytter ting de har gitt bort.

Eg er litt forundra over at så mange har motforestillingar ang. dette med bytting. Eg tenker at det nødvendigvis ligger mange gåver i skuffer og skap som ikkje kjem til sin rett. Feks. sengetøy med farge og mønster som ikkje er i din stil. Eller ein fleecegensar som føyer seg inn i rekka av fleecegensarar i same storleik, men som er av anna merke og anna farge. Eller den overdimensjonerte, dyre, men kule lua frå Kari Trå, som truleg aldri vil bli brukt pga. at den ser regelrett vittig ut på mitt vesle hovud. Er det virkelig ikkje betre å bytte dette enn at det blir liggande ubrukt?
Når dette er sagt, så har eg synda litt i år og gitt gåver utan byttelapp. Dette er ting som er for dyre til at eg ville kjøpt det i gåve til fullpris, men eg har likvel tatt sjansen på at det fell i smak hjå mottakar. Om det så ikkje gjer det, så blir eg definitivt ikkje fornærma om mottakar regiftar gåva. Så lenge det kjem til glede og nytte!
Sist redigert av Bergensis : 26-12-09 kl 00:32.
|