Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-09, 01:08   #11
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinner videre på dette med bytting av gaver ...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis noen bytter en gave de får av meg, så er det vel enten fordi jeg ikke traff helt med den gaven, eller fordi jeg traff godt nok til at de hadde den fra før. I det første tilfellet synes jeg kanskje det er litt synd at jeg bommet, men i det minste blir jeg glad for at de har vett til å bytte den i stedet for å sitte der med en ting de ikke vil ha - og i det andre tilfellet ville da bare en idiot bli skuffet.

Jeg har faktisk opplevd det siste tilfellet, og det såret meg veldig, i mange år etter faktisk...

Barna her har et par oldeforeldre, og de har vært kjempeflinke til å kjøpe klær til ungene i gave. De første årene etter at ungene kom her, så var det en sann fornøyelse å motta gaver fra dem, for de kjøpte så mye pent.

Men så var det en jul hvor storesøster fikk en vinterjakke fra dem. Jakken var kjempefin, men problemet var at vi allerede hadde mer enn nok av jakker til henne for denne vinteren. jeg så rett og slett at denne ikke kom til å bli brukt.

Så derfor valgte jeg å bytte den i noe hun trengte, og dette sa jeg jo fra om til dem.

Det var dumt... Jeg så med en gang at det ikke falt i god jord, og jeg følte meg som den utakknemlige bitchen som ikke var glad for gaven vi fikk til jenta.

Og det som såret mest, var at de faktisk sluttet å kjøpe gaver til mine barn. Etter den hendelsen så har vi kun fått penger.

Pr i dag så får alle oldebarna penger, for helsa skranter og de makter ikke fly ut å handle. Og det er jo helt greit. men frem til de siste to årene, så handlet de kjempeflotte gaver til de andre oldebarna, mens jeg fikk penger lagt i fanget. Gå å kjøp noe du, siden du er så vrang liksom.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat