Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-07, 14:04   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg ville ikke ha kjøpt et sådant skilt selv, men kan da ikke se hvorfor de fremprovokerer så fjentlige reaksjoner ? Om en nybakt mor sad med øl og sigaret ved siden av vognen, eller - og dette har jeg desværre set flere gange - foreldre som står og hiver i en spillemaskine mens ungen sitter og glaner ved siden av, se, det synes jeg er absolutt dårlig.

Men en stolt mor som har satt ID-merke på ungens første glis ? Nei, det kan jeg ikke hidse meg opp over. Og å ha et sådant skilt på ungens dør, det kunne jeg fint ha funnet på. Bra lesetrening også, det.

Helt enig! Eksemplene dine er knallgode, og en langt større grunn til å blir provosert og irritert over. Å irritere seg om noe så lite viktig som en vognskilt som tilfeldigvis har blitt siste nytt på vognfronten i Noreg, synes jeg er helt latterlig. Like latterlig som de som irriterer seg grønne av buggis-vogner og som selv triller rundt på marineblå Simo-vogner og sorte Teutonia.....