Sv: Navneskilt på vogn
Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.
Jeg ville ikke ha kjøpt et sådant skilt selv, men kan da ikke se hvorfor de fremprovokerer så fjentlige reaksjoner ? Om en nybakt mor sad med øl og sigaret ved siden av vognen, eller - og dette har jeg desværre set flere gange - foreldre som står og hiver i en spillemaskine mens ungen sitter og glaner ved siden av, se, det synes jeg er absolutt dårlig.
Men en stolt mor som har satt ID-merke på ungens første glis ? Nei, det kan jeg ikke hidse meg opp over. Og å ha et sådant skilt på ungens dør, det kunne jeg fint ha funnet på. Bra lesetrening også, det.
Helt enig! Eksemplene dine er knallgode, og en langt større grunn til å blir provosert og irritert over. Å irritere seg om noe så lite viktig som en vognskilt som tilfeldigvis har blitt siste nytt på vognfronten i Noreg, synes jeg er helt latterlig. Like latterlig som de som irriterer seg grønne av buggis-vogner og som selv triller rundt på marineblå Simo-vogner og sorte Teutonia.....