Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-09, 14:22   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine nyttårsforsett?

Ringe til venner. Jeg haaaaaater telefoner og det å ta opp telefonen og ringe til ei venninne er som å drukne meg selv i et badekar, jeg klarer det bare ikke. Jeg kan faktisk sitte med telefonen i hånda og ha lyst til å ringe, men er redd for å forstyrre og klarer det bare ikke, så jeg håper vennene mine skjønner at det ikke er viljen eller det at jeg ikke vil snakke med dem, det går på. Det går mye i sms og msn, for å si det sånn.

Så i 2010 skal jeg prøve å jobbe litt med dette, ta mer telefoner.