Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-09, 18:27   #86
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken skuespiller ser du for deg i rollen som Harry Hole?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Men du er litt enig i at Varg Veum og Harry Hole ikke kan spilles av samme mann?

Ja, jeg er egentlig enig, men jeg klarer ikke å se Veumgreiene med Harry Hole i hovedrollen, så jeg kan glatt overse den feiltagelsen de gjorde da de plasserte ham der.

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jo Nesbø kunne jo selvsagt spilt rollen selv. Hvis jeg fikk bestemme, og han var skuespiller.

Ja, ok, jeg kan også strekke meg så langt.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Seim eller Schou. Etternavn på S må det rett og slett være. Og han MÅ snakke østlandsk og være laaaang.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Som Harry Hole? Jordal kunne splt faren hans.

Jeg klarer ikke se for meg noen andre enn Trond Espen Seim som Hole, og Seim kan aldri bli noen bra Varg Veum. Varg Veum er en antihelt fra Bergen, og jeg fatter ikke at ikke Bjarte Hjelmeland fikk rollen som Veum. Da kunne de spart Seim () til Harry Hole-rollen. ()

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

I mitt hode er det Harry Hole som er i Veumfilmene. Jeg bare bytter hovedrollepersonlighet jeg. Seim sin Veum er såpass Hole at det funker helt fint å erstatte alle steder de sier Veum med Hole.

Har prøvd, men forvirrer bare meg selv.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat