Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-09, 22:33   #2
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Vi skal til Gran Canaria med mine foreldre nå i februar. Vi har valgt fiskelandsbyen Puerto de Mogán og er veldig spente. Jeg kan sikkert komme med flere erfaringer når vi har vært der. Vi valgte i hvertfall et hotell med barnebasseng og restaurant som ikke lå så veldig langt unna stranda. Det skal også være lite trafikk og det ser jeg som et stort pluss. Det kan kanskje bli litt i roligste laget da, men vi tenker å leie bil å kjøre på småturer rundt omkring.

Ellers har jeg hørt at det er veldig fint og særegent på Lanzarote. Spørsmålet er vel om det er så fint vær der rundt juletider... Det er vel den nordligste øya er det ikke?

Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat