Sv: "Harry" skilt - bilen kan ikke selges videre ?
Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.
Vi fulgte hans anbefaling, spesielt fordi han forklarte at prisforskjellen på bruktbilsalget kunne være så mye som ti- til tjue TUSEN kroner. (Den ble ihvertfall solgt på et blunk da den tiden kom). Teit? Ja, selvsagt. Men de som har råd til å ikke ta imot såpass mye penger ekstra får heller la vær da 
Så ja, jeg ville nok ha fått den Bærumsregistrert istedet for Drammensregistrert om jeg kunne ha valgt.
Jo, det var egentlig det jeg tenkte på. Men har slået meg til ro med, at jeg nok selv ville ha valgt fra Oslo-biler p.g.a. salting av veiene, mens det i Drammensområdet ikke saltes nær så mye. Volvo er uansett ikke noen "max status for pengene"-bil. Ser godt nok en del XC90 "inn mot byen" men XC70 er er absolutt mest populær herute på landet (mye lettere bil, samme motor, ikke sånn luksus-SUV image). Den tid, den bekymring - bilen skal ikke selges foreløbig, og heller ikke har den såkaldt "Norgespakke" - d.v.s. masse ekstra komfort-utstyr.
Den gamle Volvo (a.k.a. "badebilen" fordi den endte sitt liv i elva) hadde et XD-skilt. Lurer på hvor det kommer fra ?
Sist redigert av Muad'Dib : 20-01-07 kl 20:57.
Årsak: skrivefeil
|