Sv: Oh jul med din glede - my ass!
som om jeg skulle sakt det selv! Her har det bare vært kaos.
alt begynte lille julaften, jeg hadde masse og gjøre da min sambo bestemte seg for ågå tur kl 9 om morgene i 3 timer. når han kom tilbake, men SÅ hadde alle rørene hjemme hos mamma og pappa fråset fulstendig, så de var uten vann. Der satt søster med babyen også, så det var fult kaos.
Han måtte bare dra dit øyeblikkelig, uten at jeg og han fikk dratt i butikkene(jeg har ikke lappen) og ongen var forkjølet i tilegg, så husarbeid kunne jeg glemme.
sambo var dær borte i mange timer, rørene sprakk, vannlekasje på badet.
Min lillesøster skulle komme og hjelpe meg, men mamma bare dro i fra henne til en øy uttfor byen sånn pluttselig, og tokk med seg barnestolen til søster, så de kom seg ikke ned til meg for og hjelpe før i 5 tiden.
Min svigerbror ringte og fortalte av guttongen hadde fådt spysyka i bilden på tur ned hit.
Når sambo var fedig med rør, måtta han reparere på bilen sin, for den var gån, så je fikk ALDRI vasket hjemme.
Julaften:svigerbror spyr, og kaos, 11 stk i et hus!
1 juledag: jeg er dårlig, vi skla egentlig til min svigerfar og spise middag, han bor 1 time unna byen.
Jeg klarer ikke dra, sir til min kjære at jeg kommer til og spy, jeg er dårlig, kan du bli hjemme.
Han svarer at jeg må bare spise litt så går det bra.
Blir dårligere, sier jeg er DÅRLIG! bli hjemme. "det var litt sent å si det , nu sto broren og søstra og venta på han, hade"
Jeg sitter alene i 12 timer å spyr og driter alene, mens jeg prøver og ta vare på mn 9 mnd onge. 
ingen kunne hjelpe meg for,
hos mine foreldre spyr nå, mamma,pappa,og storesøster og babyen hennes.
Resten av gjengen kommer etter i løpet av kvelden/natten.
Min sambo fikk null sympati når han dagen etterpå begynner å spy.
Ryggen,hofte nakke har også streiket i tilegg.
Resten av dagene er bare kaos og styr. Den eneste som ikke har spydd er min onge, og det er utrolig at han har overled 10 stk med spysyke men han har slimhoste og tett nese, og har tygget sund puppene mine atter en gang.