Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-09, 08:52   #88
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oh jul med din glede - my ass!

Jeg vil nødig "pushe" sovemedisin altså. Men jeg kjenner noen som gikk til det skrittet etter 2 år med terror. Og etter et par uker var det slutt på de hyppige oppvåkningene. Mønsteret måtte bare brytes en gang for alle og de sluttet fort med Vallergan igjen. Men det er klart, er det noe medisinsk i veien med Peder som dere ikke har oppdaget ennå så må jo annen behandling prøves først. Og jeg ville i hvert fall prøvd det meste før jeg gikk til det skrittet.

For egen del har jeg forresten flere ganger sovet på sofaen mens pappaen har tatt minsten på natten. For meg fungerer det greit, så lenge ikke storesøster også våkner midt på natten og insisterer på å få sove sammen med meg på sofaen.