Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-09, 10:12   #90
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oh jul med din glede - my ass!

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

I natt tok Frank og sto opp hver gang.
Jeg våknet jo, men jeg slapp iallefall å stå opp. Men tipper han våknet 6-7 ganger fra kl tolv i går til kl seks i morges.

Forøvrig må jeg få legge til at jeg har ikke en mann som slenger på sofaen og ser på tv - feks når jeg var borte i går. Jeg har en mann som er nesten litt irriterende aktiv/arbeidende. Så han hadde dradd over gulvene og vasket klær også, på de 2 timene.

Sånn du har beskrevet F., så er det ingen som tviler på at han tar sin del, og vel så det. Og han må da være bånnsliten etter natten?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat