Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-07, 20:51   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett et virkelig bra teaterstykke, da?

"Vinter" av Jon Fosse, på Torshov med Røger, og "Til Damaskus" av Strindberg på Amfi, også med Røger, skiller seg ut.

Ellers var "Stones in his Pocket" på Torshov (Røger igjen ) riktig underholdende, jeg elsker the Smiths, så "Bikubesong" var strålende, Godot var interessant, og "Hvem er Ernest" på Hovedscenen ganske morsomt. Spesielt siden hele ensemblet fikk fniser‘n og brukte flere minutter på å ta seg inn igjen :shallow:.

Ellers furtet jeg gjennom antatt fantastiske Virginia Wolf. Vi hadde virkelig drittseter, så ikke hele scenen en gang. Jeg skjønner ikke at man kan selge sånt til full pris. :fremdeles sur:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat