Sv: Sims-hjelp?
Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.
Jeg har et par CD-er med noe ekstragreier jeg har fått hos svigerinna mi som jeg ikke har gidda å installere. Kanskje jeg skal prøve det og se om jeg kan laste ned da? Aner ikke hva det er på CD-ene engang, men det er jo verdt et forsøk. 
Det må være de tilleggspakkene til Sims 2, og det er best å ha alle. Tror det er disse som er blitt gitt ut til nå:
Sims 2 (originalspillet)
Sims 2 University
Sims 2 Open for business
Sims 2 Glitter & Glam stuff
Sims 2 Happy Holiday stuff
Sims 2 Nightlife
Sims 2 Pets
Har jeg glemt noen nå? Iallefall er det best å ha alle, for du trenger feks. Nightlife for å kunne laste ned endel tepper, tapeter og ikke minst for å ha biler i spillet, du trenger Pets for å laste ned kjæledyr og stæsj til dem, samt endel innbo, du trenger University for å kunne sende simmene på universitetet og få bedre jobber, du trenger Happy holiday for å få ned alle juletingene osv. Mange objekter som ligger til nedlasting er også avhengig av alle sims-pakkene for å fungere, feks. endel bord, stoler, tepper, gardiner osv. Har du alle pakkene slipper du å tenke på hva som må til for at dette funker i spillet ditt osv.
Det pleier alltid å stå ved nedlastingen hva som kreves, feks. "Sims 2 University is required".
Jeg har lastet mye ned på www.torrentspy.com og så er jeg medlem av en lukket torrentside (www.torrent-damage.net) men der må du ha invite for å bli medlem og love å seede opp til en ratio på minst 1 for å ikke bli kastet ut, så om du ikke vil det eller har lite erfaring med nedlasting er det best å begynne med public trackere som torrentspy. Se feks. også på www.mininova.org og www.thepiratebay.com.
For å laste ned torrents må du ha et program å laste ned i. Jeg anbefaler uTorrent.