Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-09, 22:49   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?

Jeg mistenker at når disse folka som barn kom hjem og sutret: "jammen, ALLE de andre haaaaaar!!!" så sa foreldrene at "å, ja, men skatt, da er det klart du også skal få!"

Jeg tror rett og slett de tror de HAR krav på det de mener andre har, og så får det bare gå som det går. Vi er jo også oppdratt til å tro at ingenting noengang vil gå HELT galt. Sosialdemokratiet skal nok redde oss.

Og så har vi motebladene som på lederplass kokketterer med at "denne vesken (kr7500, bare sååå verdt det, altså!!) bare SKAL jeg ha, så får visakortet bare si hva det vil. Fnis. Det hjelper jo ikke. For ikke å snakke om bertene som vifter rundt og uansett bare venter på å bli forsørget straks.