Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-09, 22:49   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Are you beautiful and just don't know it?

Jeg er ikke spesielt pen, ikke spesielt slank, men jeg har sexappeal og det holder for meg. Jeg har slanket meg 14 kg siste året, og det har gjort kroppen min godt. For selvtilliten betydde det egentlig lite, for jeg har alltid hatt en sterk indre styrke uansett vekt. Tiltrekningskraften på det andre kjønn har egentlig vært ganske lik uansett vekt, og det sier meg at det har faktisk ikke all verdens å si. Det har nok vel så mye med utstråling og sjarm å gjøre.
Jeg har født 3 barn, kroppen er ikke som da jeg var 20 lenger, men jeg har lært meg å like den kroppen jeg har fått. De periodene jeg har vært misfornøyd med den har vært da jeg har vært lite sterk og dvask pga lite trening. Da har jeg hatt lett for å bli sliten og få vondter, og det har gjort meg misfornøyd.

Jeg syns det er viktig å lære barna at alle er forskjellige, noen er tynne, noen er tykke, noen er utadvendte, noen er beskjedne - men vi er alle like mye verdt. Jeg håper jeg når frem med denne lærdommen.