Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-07, 21:18   #46
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jepp. En som er et par år eldre enn meg, og som gikk på samme skole som bestevenninnene mine. De var helt oppskjørtet da de kom til meg etter første skoledag og var sjokkert fordi jeg hadde kuttet ut Bergens Handelsgymnasium til fordel for deres skole - de hadde jo sett meg første skoledag...

Not me. Noen måneder senere var jeg på besøk på skolen deres, og i den lokale kiosken støkk jeg skikkelig til da jeg plutselig stirret på bildet av MEG på et russekort. Det var sinnsykt likt. Dessverre var jeg for surrete til å merke meg navnet. Hvem vet... kanskje hun er en halvsøster eller noe sånt?

Og så likner jeg veldig på Kif

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat