Sv: Are you beautiful and just don't know it?
Nei pen er jeg ikke, men det er egentlig helt greit. Jeg skremmer ikke vekk folk heller, så det går så fint så.
Kroppen min er alt for stor, men jeg jobber med saken. Den er stort sett frisk, og den er ganske sterk. Og den er ikke større enn at jeg kan finne tøy i vanlige butikker, så egentlig er jeg ikke sååå fokusert på at den er veldig stor lenger.
Og slankesnakk foran barna mine er helt uaktuelt. Det blir ikke nevnt med et ord. Når lillebror stolt stikker ut magen sin, og sier " seee så stooooor"! Så klappes han lett på magen, og får skryt for at han har en perfekt mage. For å sette det på spissen ja. De får aksept og støtte på at den kroppen de har er perfekt til å være deres, og at det er viktigere å være smart og sterk enn smellvakker, men at mamma selvsagt synes hun har de vakreste guttene i verden.
En annen ting, som har hjulpet meg mye i det siste, er de gode tilbakemeldingene jeg får fra pasienter. Jeg har visst gode hender, og jeg hører at ting ordner seg når jeg er der. Det er godt for psyken. Og når psyken min har det bra, ja da er det ganske greit med det meste. Jeg er helt ok faktisk.
|