Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-09, 08:19   #12
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?

Jeg syns ikke synd på de, men jeg blir ofte misunnelig på inntektene de har.

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg syns dessuten at de bør komme tilbake til deltagerne etter seks eller 12 måneder.

En måned klarer selv jeg å skjerpe meg, uansett hva det skal være. Det må være viktigere å følge opp på litt sikt hvis det skal ha noe for seg.

Enig. Det er pinlig å se på all rosen de får fordi de har klart å betale regningene i en mnd.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

men så er jeg også 99 % sikker på at mine barn aldri kommer opp i akkurat den problemstillingen.

Narkomane? Det tviler jeg på. Alkoholikere? :gjemmer rødvinsglasset:

Nei, det er vel best å ikke fjase med en så alvorlig sak, men jeg er sikker på at mine barn kommer til å ta ansvar for seg selv, ja.

Tja, jeg kan vel alltids gi deg et seriøst svar selv om du er spydig: Vi gir dem ansvar i små doser allerede nå, og curler aldri. Jeg skrev uansett bare 99 % sikker. Mener du altså at det er 50/50 om dine barn ender opp på Plata eller i Luksusfellen?

Du er jo helt på bærtur rine. Det er flaut å lese det du skriver. Du kan aldri vite hvordan ungene dine blir. De kan bli narkomane, alkoholikere, gjeldsslaver, modeller, leger, millionærer eller kanskje en lege og narkoman. Det vet du ikke og at du gir de ansvar nå betyr da ikke at de ikke kan bli narkomane. Tror du virkelig at alle narkomane har foreldre som gjør alt for ungene, at de aldri har fått ansvar hjemme?