Tråd: Statussymbol
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-07, 21:52   #33
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Statussymbol

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Eller som den gangen jeg skulle kjøpe presang og det på ønskelista stod "hva som helst av Alessi" ....... bare det har et fint navn så driter du i hva det er, tenkte jeg.

Ooops! ... og jeg har nok mange av de vennene som synes alt av Alessi er bra, ene og alene fordi det er Alessi....og at ingen pepperkvern annet enn Peugeot kan brukes Men det går nok litt på interesser også tror jeg, for samme menneskene kan godt finne på å kjøpe klær på H&M og kjøre Skoda. Så jeg vet ikke helt om det er bare status vi snakker om her, men også ørlite grann interesse og kanskje samlemani....