Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-09, 16:55   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de tre beste filmene du har sett i 2009?

Det er den Michael Haneke-filmen, ja? De pleier å være minneverdige og vonde. Jeg har ikke sett den enda, men det har jeg tenkt å gjøre. (Og de to andre du nevner har jeg heller ikke sett.)

De tre beste filmene jeg så i år? Jeg har ikke helt oversikt over hva jeg har sett i år. (Neste år skal jeg begynne å føre liste igjen!) District 9 var veldig bra, Up var veldig bra og rørende (og Coraline var også veldig bra, mens vi nå er inne på barnefilmer). In the Loop var veldig morsom og skarp; A Serious Man var en sterk Coen-film, og dermed automatisk en av årets beste. Inglourious Basterds likte jeg kanskje ikke fullt så godt som mange andre, men jeg må jo innrømme at den går utenpå det meste som lages. Og The Hurt Locker var en sterk film, det også. Jeg synes det er vanskelig å si hvilke tre som er de beste av disse - de er til dels så forskjellige at de er vanskelige å sammenligne, men de er bra alle sammen.