Tråd: Mme på fly?
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-09, 19:50   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mme på fly?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg mener å ha hørt at det kokte varme vannet på flyet ikke alltid er egnet som spedbarnsernæring? (Muligens ikke helt kokt? Muligens oppbevart på ikke alltid-godt-rengjorte-tanker? Jeg husker ærlig talt ikke. )

Tevann skal vel være kokt? Det ville vel vært en skandale om de serverer bakterieinfisert te på fly?

Til barn på et halvt år hadde jeg nok ikke fryktet fly-tevannet veldig.. om ikke jeg får dokumentert at det er farlig. Hvis det er farlig for 6 mnd gamle barn vet jeg ikke om jeg er komfortabel med å drikke det selv heller.

Sist redigert av Guava : 30-12-09 kl 20:02.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat