Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-09, 22:59   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevakt på nyttårsaften?

Har ikke hatt det nei, men jeg kunne godt tenke meg at minsten feiret med besteforeldrene i fjor eller i år, så vi slapp legge-problematikken osv siden han er så liten og sikkert hadde hatt det BEDRE hos besteforeldrene enn i all ståheien hos venner og sånt. Men vi har ham med oss, og neste år blir det jo mye lettere, blir lettere for hvert år han blir eldre. Han er heldigvis ofte glad og sosial når det er mange mennesker tilstede, så jeg tror det skal gå greit i år også.