Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-09, 23:24   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevakt på nyttårsaften?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, jeg ser liksom ikke helt nødvendigheten av å "feire på ungenes premisser" når de er så knøttsmå at de ikke aner hva nyttårsaften er. Da er det jo ikke annerledes for barnet enn å ha barnevakt en annen kveld.

Samme her, jeg kunne som sagt godt hatt minsten på overnatting hos besteforeldrene akkurat denne kvelden, i og med at han sannsynligvis ville hatt det bedre der han følte seg tryggere om natta osv, og vi slapp en sur og gretten unge som ikke ville sove osv, og da hadde eldste også hatt det morsommere, siden vi foreldrene kunne konsentrere oss om henne og være mer avslappet. Nå er det jo bare å løpe etter ham, trøste ham, få ham til å sove osv. Neste år blir det bedre, heldigvis (håper jeg). Og da skjønner han jo mer av hele greia.