Sv: Brudekjolesynsing
Flott kjole altså, liker snittet godt jeg, og at det er knyting bak gjør underverker for passfasong og snitt ...selv om det er viktig at kjolen tilpasses, hvilket jeg vel ikke akkurat synes var gjort riktig på bildet av den litt rundere bruden!!
Nå ser jeg du alt har prøvd, og det er litt vittig å se hva du skriver, for jeg hadde nesten samme opplevelse selv - det vil si jeg var veldig rettet mot en bestemt type kjoler og VELDIG klar på hva jeg ikke skulle ha, inntil mamma tvang meg til å prøve en kjole jeg aldri hadde sett på engang om hun ikke hadde insistert; og der var den, med et helt annet snitt og stil enn jeg hadde forestilt meg!! 
Fine begge kjolene du viser i siste innlegget, men ut fra bildet er nok den siste den som appelerer mest til meg - dog kan jo kjolen være helt annen irl og sitte helt annerledes på deg selvsagt.
Jeg endte forøvrig med denne, som både hadde blonder (forut for sin tid i 2005) og "ermer", hvilket begge deler var laaangt utenfor det jeg hadde sett meg ut i forkant! 

Så mitt råd er at du prøver kjoler du ikke tror du kler/liker også - du kan få deg en stor overraskelse, og kanskje kler du best noe helt annet enn det du tror!