Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-09, 14:46   #93
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevakt på nyttårsaften?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg ser ikke helt for meg hvilken fest jeg må på akkurat på nyttårsaften som gjør at vi trenger barnevakt.

Vi skal jo være hos et vennepar med barn i samme alder så vi trenger ikke barnevakt i det hele tatt. Og det skal vi jo heller ikke ha, men jeg kunne godt tenke meg å ha det i fjor og i år. Grunnen til det er at vi får en fredeligere feiring uten sutring og masing, uten å måtte tenke på å ta med reiseseng, spørsmål om han vil sove der eller ei, vekke ham om natta og krysse fingrene for at han vil sove igjen når vi kommer hjem osv. Neste år tror jeg ikke det blir noe som helst problem. Men det tror jeg ikke det blir i år heller, egentlig, han er som regel blid og grei. Eldste kunne jeg ikke tenke meg å ha barnevakt til.