Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-07, 23:33   #27
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste ferie noensinne

Den aller fineste, koseligste og morsomste ferieturen jeg har hatt, var sommeren 2005.
Da tok jeg å pakket bilen med unger, soveposer, fiskestenger og masse klær. (Mannen lot jeg være hjemme for å bygge veranda! ) Så kjørte vi fra Arendal, overnattet på ei lita hytte på hovden 1 natt. Der fisket vi, grillet, og spilte fotball på en schvææær eng. Dagen etter kjørte vi over Haukeli, der vi vasset i isvann, spiste god mat langs veikanten(hadde vår egen mat, og fant ikke maten i vegkanten, altså) og koste oss i den vakre naturen. Stoppet også flere andre plasser, (Nordheimsund, Utne og andre plasser jeg ikke husker i farten) og koste oss med natur, fiske og lek. Vi endte opp, sent på kvelden, hos min mor i Bergen. Der ble vi en uke, mens vi koste oss med reker på bryggekanten, lange turer i Fløyfjellet og turer ut på mamma og gubbens hytte ute ved Mongstad. Der badet vi og var ute og fisket i båt.
Så tok vi turen hjemover igjen, og vi var lykkelige, slitne og fornøyde da vi kom hjem til en mann som savnet oss, og en veranda som stod klar for solbading!