Tråd: Side, Tyrkia?
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-10, 13:04   #3
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Side, Tyrkia?

Vi var der for 2 år siden, sommeren 2008.
Da hadde vi med oss 2 unger på 2år og 6år. Vi blei anbefalt å reise ditt av noen vi kjenner.
Min familie var også med, da med mine 2 brødre på 14 år og 20 år.

Vi var der 14 dager i juli.
Er en kjempe koslig, liten plass.

Jeg synes kanskje tyrkerne er litt vel over-ivrige til å skulle selge, men dersom man klarer å overse det, synes jeg det er veldig fint å ha ferie der.
De har NYDELIG mat til en billig penge. Fine strende. Fine omgivelser.

Side er en liten by, men en del butikker hvor det meste er uekte. Men man kan virkelig gjøre gode kjøpe. (Nå er det vel egentlig ikke lov til å kjøpe kopi klær?)
Ikke er det så alt for langt til litt større byer heller.

Vi lå på et lite familiehotell, og likte oss godt. Kunne gå til stranda, men også ta hotellets gratisbuss dersom vi ønsket det. Noe vi benyttet oss av siden vi hadde med unger og noen dager var det utrolig varmt.

Det er to STORE strender der, vi var kun på den østre. Der var det litt vind og bølger, men vannet var fint. Er ei strand på vestre siden som det fort blir veldig varmt på siden det nesten er vindstille der, men supert for de minste. Da det er langgrunt der.

Fine strandbarer med godt utvalg av lunsjer. Byen har mye å by på i forhold til spisesteder ol. Litt kultur er det også.

Vi kunne fint dratt tilbake. Og kan absoultt anbefale plassen dersom man liker Tyrkia og dens stil.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat