Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-10, 15:25   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongens nyttårstale

Ja, det er tradisjon. Gjester må innfinne seg før (eller etter) Kongens tale, og alle står med champagne i hånden og hører etter og skåler når den er ferdig. Vi reiser oss til nasjonalsangen også. Man har da oppdragelse!

Men det er tradisjon altså. Jeg er innbitt republikaner og blåser egentlig i hva han sier, selv om vi har uhøytidlig gjettelek om "hvem som får godord i år?" Men det er nyttårsaften bare en gang i året, og jeg har vært vant til det siden jeg var barn og så de voksne gjorde som vi gjør nå. *fossil*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat