Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-10, 22:18   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing: Sandy Bay eller Fanabè? Eller Side Beach?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har bare vært på Sandy Bay der jeg likte meg veldig godt, men en nydelig barnevennlig strand rett ved bostedet er det ikke der.

Det er jo Sandy bay stranden som ligger rett på nedsiden av Sunwingsentere på Kypros, er det ikke? Vi bodde i alle fall på Startour sitt senter like ved, men vi gikk til denne stranden isteden. Og jeg trodde Sunwingsenteret lå rett opp fra stranden der jeg? Den var i alle fall veldig barnevennlig for noen år siden når vi hadde med 1-åring og 2-åring.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat