Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-10, 22:54   #89
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Lovendringen sikrer de barna av foreldre som ikke har skjønt at det er lurt med testamente og avtaler. De finnes fremdeles i vårt samfunn, det er langt fra alle mennesker som som er like opptatt av slike ting som den jevne bruker av fp.

Jeg ser flere trekke frem barnas rettigheter i denne diskusjonen, og derfor må jeg be om at noen opplyser meg om hva disse dreier seg om. På hvilken måte er det en fordel for barna at foreldrene er gift? Jeg trodde oppriktig at barna hadde de samme rettighetene enten foreldrene bodde sammen slik eller slik, og at forskjellen lå i hvordan foreldrenes rettigheter ble ivaretatt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat