Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-10, 01:18   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom II

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

... ja, og forresten: Dersom du i all din jomfruelighet ikke vet hva strap-on er, ikke google det og åpne den første og beste linken. :vondt på netthinnen:

Jeg måtte selvsagt gjøre det samme.

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Du låser ikke parkeringsautomaten dersom du klikker med bilnøkkelen mot den. Neida, ikke på andre forsøket, heller.

Det er ikke så veldig lurt å stille seg opp ved feil bil og klikke på åpneren. Forrige uke sto jeg altså og låste opp og igjen min egen bil, mens jeg selv sto utenfor en helt lik en. Han hadde parkert rett bak meg, og jeg skjønte ikke før etter femte klikket at jeg sto ved feil bil. Jeg hørte jo det klikket, men jeg fikk ikke opp døren.