Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-10, 11:51   #121
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?

Er det ikke også noe med at juridisk sett så er foreldre (eller voksne barn) nærmeste pårørende til en som ikke er gift, men hvis man er gift så er det ektefellen?
Det vil si at hvis jeg er samboer (tenkt eksempel ) og blir liggende i koma, så er det min mor som tar avgjørelser på vegne av meg, og som kan få meg overflyttet til et sykehus nærmere seg enn samboeren min - og til slutt kan få meg gravlagt femti mil unna mitt hjemsted for at hun skal ha en grav å gå til, og ikke han jeg har delt livet med. Sånn satt helt på spissen.

Sist redigert av -ea- : 02-01-10 kl 12:48.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat