Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-10, 14:12   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men er det ikke veldig rart å ønske å ha barn med en mann man overhode ikke kan tenke seg å leve sammen med/gifte seg med?

Jo det er det, derfor fikk hvertfall jeg barn med mannen jeg skulle gifte meg med, og det etter at vi hadde vært sammen i 6 år og kjente hverandre på godt og vondt. Men blir man uplanlagt gravid har man jo kanskje ikke ønsket seg barn med en mann man ikke ville være sammen med. Tar man abort da så javel. Jeg kunne ikke gjort det, men det har jo å gjøre med hvilket syn man har på den saken.