Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-10, 18:30   #170
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg ville ikke gjort det. Jeg mener det er uansvarlig å få barn når man ikke kan forsørge det, ikke har en adekvat far å tilby eller har ting på stell. Da ville jeg latt være. Jeg er tilhenger av et politisk system som vil sikre dem som ikke klarer å sikre seg selv, jeg ville bare ikke likt å være i den situasjonen selv. Det gjør meg vettskremt å ikke ha maksimal trygghet i alle former.

Jeg hadde ikke klart å fjerne barnet (for det er jo sånn jeg ser på det) mitt fordi jeg ikke hadde god råd, man får alltid til noe når man er så heldig å bo i dette landet, det handler om innsats og vilje. Jeg hadde ikke klart å ta abort, jeg hadde blitt ødelagt for livet og dermed hadde det vært et mye verre alternativ for meg enn å bli alenemor. Men du ser jo ikke på abort som noe mer enn å fjerne en negl, og da skjønner jeg jo at du tenker slik som du gjør. Samtidig bør du ha forståelse for at andre ser på abort på en helt annen måte og aldri hadde klart å gjennomføre det og være samme person etterpå.