Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-07, 10:02   #148
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navneskilt på vogn

Sitat:

Ufrivillig? Mellomlanding? utgangspunkt for atlanterhavskrysning med seilbåt? Jeg er nysgjerrig.

Neste gang du ufrivillig havner på Gran Canaria, må du reise til Agaete eller Fataga. Det vil selv du like. Tror jeg.

Obligatoriske reiser; felles familieutflukt og jobbtur med mye fri. Også de to eneste gangene jeg har presset meg inn i et charterfly. Grøss.

Las Palmas er forsåvidt helt OK, men jeg reiser minst like gjerne til en ordentlig spansk by.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat