Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-10, 20:27   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cruise i Karibien - opplys meg!!

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

RCCL var det første som slo meg ja, tror vi holder oss til det, men skjønner jeg må ringe dem til uken, for det er ingen søk som inkl. fire voksne og to barn, så vanskelig å finne noen korrekt pris el.l. Men hu hei - det kribler i magen ved tanken, håper vi kan få til dette!!

Hvilke ruter kan dere anbefale, og avreisehavner? Hvor bør vi bestille flybilletter eventuelt, siden det kommer i tillegg ..osv. Lurer på ALT!!

Det er en herlig ferieform, så jeg skjønner godt at du gleder deg! Vi var på det før vi fikk barn, og jeg husker godt at jeg tenkte at et cruise må være perfekt å dra med foreldrene mine på når vi får barn. Mye som skjer, fantastisk (!) mat, man kan tilbringe så mye eller lite tid sammen som man vil, praktisk å ha barnevakt en kveld, mye moro for barna osv.

Vi ble også invitert til å sitte ved kapteinens bord en kveld, alle nordmenn ble det (det skjer ikke alltid altså). Maten var jo den samme som vi ellers ville fått, men vi fikk servert alskens gode og dyre viner.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat