Sv: Kan noen anbefale et familievennlig sted i Hellas?
Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.
Da må jeg bare få si at jeg ikke har hørt noe om dette all den tid vi har tilbragt på Kreta - ingen har nevnt at den stranden der er farligere enn andre ...jeg sier ikke jeg ikke tror deg, men stiller spørsmålstegn til det ettersom jeg synes det er rart at vi ikke har hørt noe om dette, siden vi og andre vi kjenner er der så mye, med barn. Når det så er sagt, så finnes det utrolig mange dumme mennesker som velger å bade når det flagges rødt - DET har jeg nemlig sett mye av og livvakter som løper som tullinger etter folk som bare ikke vil høre når de ber dem om å komme opp av vannet!! Dog har jeg aldri vært vitne til eller hørt om noen drukningsulykker de gangene vi har vært der.
Uansett holder jeg personlig fast ved min anbefaling, og da også hotellet jeg linker til - stort mer barnevennlig kan man ikke få det, det er tre bassengområder som alle har tilrettelegging for barn, det er Bamse-klubb i juni/juli/august og området har både butikk og restaurant, så man trenger faktisk ikke bevege seg utenfor området i det hele tatt, om man skulle ønske det. Men til det er jo Rethymnon som by altfor koselig, man kan jo ikke gå glipp av den! 
Jeg stiller meg også bak denne anbeaflingen av hotellet og Rethymnon by!! Den gangen vi var der var det i mai, så det var uansett ikke aktuelt å bade i sjøen. LilleVenn var bare et halvt år, så av den grunn var heller ikke stranden aktuell. Vi reiser gjerne tilbake til Rethymnon og Ibiscos Garden 
|