Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?
Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.
Skvetten synes nok alt annet enn Concorde eller Limousin med sjåfør er harry, tydeligvis.
Flere jeg kjenner studerte i Danmark og tok danskebåten ofte. Det var dyrt å fly tidlig på nittitallet og danskebåten uten lugar var billig. Er det harry? Hvis de gikk på kunstskole, da? Er det harry da eller veies det opp? Jeg har tatt billig buss, (hundrings for Oslo-Trondheim) betyr det at jeg er harry? Det var noen litt småharry typer på samme bussen, gjør det meg harry? det var en god del sære folk på vei hjem til jul sist jeg fløy fra Oslo til bergen, er det harry å fly også?
Jeg synes det blir så utrolig enkelt å påstå at danskebåten er harry og menn på danskebåten er harry, det er så klisjé.
Du kjenner meg lite og det synes.
Nå er det en annen ting å velge danskebåten som opplevelse, jeg setter langt større pris på naturoplevelser og vandrer heller i fjellet enn å utsette meg for danseband og taxfree, på samme måten som jeg aldri reiser til syden. Det handler ikke om å være snobbete, det handler om å leve annerledes og sette pris på andre opplevelser.
Hva andre velger eller ikke har jeg lite med og lager meg ei heller en mening om at andre er harry eller ikke, i motseting til enkelte later det til.
|