Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-10, 11:30   #9
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor drar du helst på ferie, og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Drømmer om begge deler. Hvordan reiser dere? Og hvor leier dere hotell, leilighet eller hus?

Frankrike, mener du? Der har vi både flydd direkte til Nice samt flydd til Paris og deretter tatt TGVen til kysten. (Sistnevnte gjorde vi et par ganger før vi fikk barn, jeg hadde ikke giddet det med fireåringen.) Vi har stort sett alltid bodd på hotell, vi er ikke så glad i leilighet. Jeg foretrekker Cannes på Cote d'Azur. Der er det både byliv og fantastiske sandstrender, mye å se på og mange bra restauranter. Sønnen min har også likt seg der. Vi har også et par sommere vært i Juan-Les-Pines. Det er en bitteliten sommerby, hvor det meste som skjer er langs boardwalken på stranden, ikke så mye mer by enn det. St. Raphael er litt lenger vest, hvor strendene også er fine, og hvor det er litt lavere Ferrari-faktor. Dette er vel kanskje et greit sted om man vil leie leilighet, men ikke like greit om man foretrekker hotell, det er ikke så mange fine hoteller der.

Vi har også kjørt fra Nice til Italia noen ganger. Ene gangen dro vi helt til Firenze, og opplevde mange fine steder underveis. Det er tett mellom badestedene hele veien egentlig, både langs den franske og den italienske rivieraen, og det er lett å finne et sted å trives.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat