Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-07, 15:53   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Også de to eneste gangene jeg har presset meg inn i et charterfly. Grøss.

Las Palmas er forsåvidt helt OK, men jeg reiser minst like gjerne til en ordentlig spansk by.

Presset deg inn i et charterfly??? Hmmm..... kan du se på flyet hva som er et charterfly eller ikke? Charter ligger nemlig kun i rutenummeret. SASBraathens flyr charterfly til flere destinasjoner selv om det ikke er et charterflyselskap. Når SASBraathens lander sine fly på Kreta, så er det et charterfly. Når det samme flyet dagen etter lander i Kristiansund, så er det et rutefly.

Jeg går ut i fra at du her tenker på at du har presset deg inn i charterflyselskap med dertil litt mindre benplass pga. at benplassen har måttet vike for at det skal være plass til all alkoholen, maten og tax-free-varene som Ola og Kari skal fortære og kjøpe under flyreisen, og for at det er plass til flere stoler i hvert fly slik at flybillettene blir rimeligere,
slik som Premiair og Britannia.

Las Palmas er en ordentlig spansk by. Helt sant assa. Det er en by, og den ligger i Spania.