Sv: Navneskilt på vogn
Opprinnelig lagt inn av Tora, her.
Merker at jeg blir litt irritert over hvordan vi mennesker er så utrolig flinke til å snakke høyt om hva vi synes er "harry" eller "smakløst" - tenk dere hvor mange som sikkert sier (har tenkt tanken selv) så utrolig mange teite damer som sitter og bruker masse tid på å chatte på et mammaforum/foreldreforum og vise frem OM klærne sine og snakke høyt om alt det de mener er riktig.
Men det er jo helt greit, skjønner du ikke det? Det er det som er så fint med å bo i dette landet. (les: forumet) Man kan si at du er teit, at kongen er teit, at OM er så jævla oppskrytte kjerringklær som jeg ikke ville blitt funnet død i, at him "ser" ut som en mann og at skremmeren er en liten pus og i det hele tatt. Om noen sier at jeg er teit, feit, straight, heit eller whatever, så er det revnende likegyldig, så lenge ALLE har muligheten til å kunne si hva de mener OG tåle at andre gjør det samme. (i motsetning til visse musefiser)