Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-10, 09:41   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det FOR kaldt

Minsten min (blir 2 i mars) begynner i barnehagen denne eller neste måned, og jeg har tenkt litt på dette, er litt engstelig. De minste barna er jo ikke så mobile når de er pakket inn i tykke lag med klær, tykk dress osv, jeg ser for meg at han blir stående mye i ro og fryse, ramler i snøen og legger seg ned osv. Går jo ut fra at de ansatte passer godt på, men jeg har lest at mange barnehager holder barna innendørs nå for tiden, og håper den nye barnehagen til minsten tenker litt på dette. Barn har godt av frisk luft, men når det er så rekordkaldt som i år, er det litt skummelt, og man må ta mer hensyn enn ellers.