Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-10, 20:43   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken symaskin har du og er du fornøyd?

Janome MC 6600 Professional. Brukes til alt, jeg syr ganske mye. Maskinen kostet 12 500,- for et par år siden. Før det hadde jeg som Veronal, Janome Easy Jeans - det er en arbeidshest av dimensjoner, har alle basic egenskaper og er en veldig god maskin. Jeg krevde dog bedre utvalg av sømmer osv. og valgte derfor å avansere, men om jeg hadde hatt råd, hadde jeg behold EJ også, for det er den beste maskinen til å sy gjennom flere/tykke lag, glidelåser og rettsøm generelt!!

Det eneste jeg "savner" på MC 6600 Prof. er friarmen, men nå har jeg blitt så vant til å ikke ha det, at jeg vel ikke egentlig savner det lenger. Men det er det eneste som jeg kunne ønske maskinen hadde. Ellers er den kraftig, har et stort utvalg av pyntesømmer og alfabet, større spolekapasitet ++ Det er en større og mer avansert, elektronisk maskin.

I tillegg har jeg en overlock-maskin, også fra Janome, som jeg bruker til finish mm. når jeg syr klær osv.