Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-07, 23:55   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jentekveld - med lett servering på 5 minutter

Barselgruppedamene kommer hit en kveld denne uka til "lett servering og oppdatering siden sist gang vi så hverandre". Fokus er skravling. Jeg tror de fleste kjører, dessuten er 3 av dem gravide igjen, ergo ikke rødvinskveld dette.
Hva skal jeg servere? Nå har jeg akkurat vasket spy av alt vi eier og har i 3 timer, inkludert bil, bilstol og en haug klær, og klarer ikke tanken på å ha besøk denne uka i det hele tatt, men jeg får det vel til. Jeg trenger tips til lett servering som tar minimalt med tid å lage, gjerne noe jeg omtrent kan kjøpe helt ferdig....

apan er ikke aktiv   Svar med sitat