Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-07, 10:20   #33
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser feite folk eldre ut enn slanke?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hmmm... denne er jeg ikke enig i. Jeg kjenner en del hysterisk magre jenter i min alder dvs. 30-40 årene som pga. at de er så magre ser forferdelig dratt ut og har masse rynker som følge av at de eldes men ikke omtrent har underhudsfett. Spesielt rynker rundt øynene synes jeg er veldig mer fremtredende på tynne mennesker. Jeg legger vekt på tynne eller magre, fordi det er her jeg synes det er tydelig. Og når jeg tenker etter på tynne kjendiser osv. også, så synes jeg mange av de tynne ser langt eldre ut enn de overvektige. Grete Waitz er et eksempel....

Jeg vet ikke hva du mente at du er uenig i, men jeg er helt enig med deg! Grethe Waitz er vel forresten et eksempel på at man gjerne blir "gammel" og sliten i ansiktet av å trene mye.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat