Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-10, 11:41   #16
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.954
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Laktosefri melk

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Regnet egentlig med at dette kom til å bli tatt opp .
Vi skal på ferie til uka, og syns det er litt problematisk å begynne med dette nå siden vi har lite kunnskap, og det da kan bli litt verre dit vi skal, derfor velger vi å vente til vi er hjemme igjen. Min sønn har foreløpig kun plager med løs mage, nesten aldri dårlig mage, så vi har nok funnet ut dette veldig "tidlig". Snakket med legen som da mente det ikke var noe problem å vente to uker.

Høres lurt ut. Jeg fikk min diagnose rett før jul den gangen jeg ble diagnostisert, og venta til etter jul med å implementere dietten. Da var jeg dessuten så full av gluten at jeg også kunne delta i noen ekstra forksnings-undersøkelser etter jul!

Lykke til med dietten! Håper laktoseintoleransen går over av seg selv. Det gjorde min, som var påvist gjennom manglende laktase i biopsien min. Jeg merket imidlertid ikke noe særlig mageplager etter de første par ukene på diett, og forsøkte meg etterhvert med melk uten problemer. Noen vil dessverre fortsette å ha laktoseintoleranse, men det vil dere nok merke etterhvert.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat